Najważniejsze, aby pacjent był zadowolony

A czy ten pacjent jest zadowolony? 
Można powiedzieć – mały pacjent jest szczęśliwy! :-)

W akcji doktor Anna Dobrzyńska i asystentka Aleksandra Matuszak.

 

13 marca 2017, komentarzy: 1

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jedna myśl nt. „Najważniejsze, aby pacjent był zadowolony”

  1. Jako rodzic dodam, że oswajanie małych człowieków z dentystą to rzecz bardzo ważna. Wiem do z własnego doświadczenia.

    Dlatego chodzimy na przeglądy okresowe,
    dlatego lakujemy zęby
    i dlatego chodzimy do BlaskUśmiechu,
    bo młode istoty wychodzą uśmiechnięte.

    Nie ma co się dziwić:
    1. jest cierpliwie wytłumaczone,
    2. jest niespodzianka na koniec,
    3. no i jeszcze w pakiecie jest słodycz (zdrowa słodycz że tak to ujmę)

    :-)