A czy ten pacjent jest zadowolony?
Można powiedzieć – mały pacjent jest szczęśliwy! :-)
W akcji doktor Anna Dobrzyńska i asystentka Aleksandra Matuszak.
13 marca 2017 , komentarzy: 1
Dodaj komentarz
Jedna myśl nt. „Najważniejsze, aby pacjent był zadowolony”
Jako rodzic dodam, że oswajanie małych człowieków z dentystą to rzecz bardzo ważna. Wiem do z własnego doświadczenia.
Dlatego chodzimy na przeglądy okresowe, dlatego lakujemy zęby i dlatego chodzimy do BlaskUśmiechu, bo młode istoty wychodzą uśmiechnięte.
Nie ma co się dziwić: 1. jest cierpliwie wytłumaczone, 2. jest niespodzianka na koniec, 3. no i jeszcze w pakiecie jest słodycz (zdrowa słodycz że tak to ujmę)
Jako rodzic dodam, że oswajanie małych człowieków z dentystą to rzecz bardzo ważna. Wiem do z własnego doświadczenia.
Dlatego chodzimy na przeglądy okresowe,
dlatego lakujemy zęby
i dlatego chodzimy do BlaskUśmiechu,
bo młode istoty wychodzą uśmiechnięte.
Nie ma co się dziwić:
1. jest cierpliwie wytłumaczone,
2. jest niespodzianka na koniec,
3. no i jeszcze w pakiecie jest słodycz (zdrowa słodycz że tak to ujmę)
:-)