Można inaczej postawić pytanie:
Jak dobrze znasz swój gabinet stomatologiczny? :)
Do wyboru mamy:
– Wasze dziwne mamrotanie rozśmiesza nas, to taka nasza stomatologiczna rozrywka.
– Sprawdzamy nasze zdolności interpretacyjne języka mamrotów. Po zabiegu wymieniamy się opiniami co pacjent powiedział. Ale czasami ciężko dojść do porozumienia, która z nas ma rację.
– To jest mocniejsze od nas, jesteśmy gadułami i lubimy zagadywać pacjentów, którzy za dużo nie mogą odpowiedzieć. Dzięki temu my możemy nagadać się do woli.
– Sprawia nam satysfakcję patrzenie na pacjentów, którzy kombinują jak powiedzieć wyraźnie w takich warunkach.
– Zagadywanie pacjentów to oznaka naszej ukrytej samotności w pandemicznych czasach.
– Rozmawiamy z Wami, aby odwrócić uwagę, czyli aby Was uspokoić i zrelaksować. Wtedy wizyta przebiega przyjemnie, no i wydaje się krótsza niż w rzeczywistości.